star wars the old republic

Alla inlägg under juli 2013

Av simon persson clementino - 14 juli 2013 21:50

nu har jag klarat mitt svåra uppdrag äntligen

så nu är jag i en ny stad och gör ett uppdrag så man kan få en ny hjälp reda

till min gubbe sen ska jag göra så jag får en ny lärling till min gubbe

få se om jag hinner idag hehe :P

så nu är jag snart klar i denna stad med

sen jävla så får vi se hehehe var som händer mer hehe :P

här är en länk när jag spela

https://www.youtube.com/watch?v=a9DhB4csBgY&feature=c4-overview&list=UUIJDR9qmCuhrgWTHWDLVBAA

Av simon persson clementino - 14 juli 2013 01:30

nu har jag klarat det jobbiga uppdraget med

min gubbe men jag har fåt ett till

jobbigt uppdrag nu

så nu ska jag försöka klara de nu
:P sen får vi se hur de går så nu jävla ska jag klara detta med hehe

det bli utmaning men det kommer gå bra tillslut hehe :P

här är en länk när jag spela

https://www.youtube.com/watch?v=alPWo1Brh8A&feature=c4-overview&list=UUIJDR9qmCuhrgWTHWDLVBAA

Av simon persson clementino - 11 juli 2013 21:51

nu håller jag på

att göra nårra sido uppdrag

för mitt egna uppdrag är för svårt

att klara än så läge så

nu springer jag runt och gör så många uppdrag jag

kan för att klara mitt

egna uppdrag får se om jag klara de idag

och min kompis håller på att levla upp sin gubbe så han kan klara sina uppdrag

med :P

här är en länk när jag spelar

https://www.youtube.com/watch?v=8nhXrY0SOz8&feature=c4-overview&list=UUIJDR9qmCuhrgWTHWDLVBAA

Av simon persson clementino - 10 juli 2013 21:51

nu är jag på mitt sista uppdrag på

en banna detta kommer bli ett svårt uppdrag

för nu ska jag möta en boss

som är en sith och är en lord

så nu kommer de bli en lång utmaning

vi få se om jag klara detta nu :P

här är ett film klipp när jag spela

https://www.youtube.com/watch?v=z4UOyVKo_bI&list=UUIJDR9qmCuhrgWTHWDLVBAA

Av simon persson clementino - 9 juli 2013 21:55

idag håller jag på att

levla upp min jedi gubbe han är i level 27

jag har ett svårt uppdrag nu

men jag försöker se om jag klara de det

är svåra motståndare

men jag kör mycket grupp spel

och sido uppdrag så jag kan klara de

det är kul spel testa gärna om ni

är intreserade :)

här är ett film klipp kolla på länken :)

https://www.youtube.com/watch?v=LUg9bGClTMc&feature=c4-overview&list=UUIJDR9qmCuhrgWTHWDLVBAA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är bara min spel blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards